28e December, vår julafton.

Vi hade vår julafton den 28e December istället för den 24e. Detta är något jag aldrig kommer glömma. Bror och pappa låg i magsjuka riktiga julaftonshelgen och jag bönade och bad för att slippa det just där pga juldagen osv. Istälet fick jag min omgång kvällen då vi firade julafton. Spännande. Har aldrig mått så dåligt av magsjuka någongång förut. Av bilderna som togs så syns det ganska väl att jag inte mår bra, även om själva sjukdomen inte kom innan senare på kvällen. Jag är likblek på alla kort.







Många paket var det, och nästan alla var till Alva. Wille la huvudet på ett paket och tittade på medans jag hjälpe Alva öppna.
Jag fick världens bästa köksmaskin av mamma och pappa, den kan göra tre olika saker, så här ska det bakas bröd, göras smoothies och coleslaw! Av Robert fick jag ett "presentkort" på valfri konsert i sommar. Galet glad för det. Av Mattias fick jag ett presentkort på Åhlens som verkligen är uppskattat!
Tackar!

Hoppas ni lyckats hålla er undan sjukdomar under jul?


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0